Wat te doen als je een klacht hebt? Op het moment dat je niet tevreden bent, is het altijd goed om met je docent in gesprek te gaan. Je mag altijd vragen of een collega van je docent mee wil denken, of contact zoekt met onze klachtenfunctionaris Wilma Bijl voor bemiddeling. Heb je een klacht over Wilma Bijl, dan kun je terecht bij onze tweede klachtenfunctionaris Nancy Strybol. Mails die je stuurt naar docenten over klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld.
Reactietermijn Je krijgt binnen 5 werkdagen na binnenkomst van je klacht een ontvangstbevestiging, uitgezonderd tijdens de vakantieperiode, dan krijg je de ontvangstbevestiging uiterlijk 3 werkdagen nadat de vakantieperiode voorbij is. De vakantieperiodes gelden volgens het rijksoverheid
Afhandelingstermijn Een klacht wordt binnen 4 weken na de eerste reactie van de AIZ opgelost en afgehandeld. Lukt dit niet, dan laten we je dat weten en leggen we uit waarom.
Bewaartermijn Klachten worden minimaal 7 jaar bewaard. Je kunt meer lezen over onze bewaartermijnen in de privacyverklaring.
Kom je er niet samen uit, of wil je liever direct naar de klachtenfunctionaris? Dat mag altijd. Momenteel is de AIZ met de GAT in gesprek. Zodra AIZ bij de GAT is aangemeld geldt onderstaande.
De onafhankelijke klachtenfunctionaris van de GAT geschillencommissie hoort zowel jou als de docent of medewerker van de Academie waarover je een klacht hebt. In goed overleg wordt dan geprobeerd een oplossing te vinden waar iedereen blij mee is. Als dat ook niet lukt, kun je de zaak voorleggen voor een bindend besluit van de geschillencommissie. Klik op de button hieronder om naar de website van de GAT geschillencommissie te gaan.
Academie Integratieve Zorg – Privacyverklaring – © 2024